Hvordan melde seg inn i klanene?

Post by Spesial General Veset on Feb 4, 2015 20:44:08 GMT 1

Spesial General Veset Avatar
Spesial General Veset
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
8,140 poster
2,525 likerklikk
Feb 4, 2015 20:44:08 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Kjære med-ender!

For å melde deg inn i den klanen du vil, må du enten spørre en moderator, eller gjøre følgende:
Profil - groups - og så velge den klanen du vil ved å trykke på den røde knappen ved din klan!

[:D]
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 5432|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Spesial General Veset|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by andebypigen1015 on May 6, 2018 16:55:09 GMT 1

andebypigen1015 Avatar
andebypigen1015
Hakkespettene

Medlem siden May 2018
49 poster
4 likerklikk
May 6, 2018 16:55:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Okay :D
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 174892|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = andebypigen1015|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by shapur on May 8, 2018 19:05:23 GMT 1

shapur Avatar
shapur

Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
May 8, 2018 19:05:23 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Igår försökte jag gå med i smartingernes klan via min profil. Hur länge dröjer det innan ett medlemskap godkänns?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175236|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = shapur|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:08:53 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
13,811 poster
3,486 likerklikk
May 8, 2018 19:08:53 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Igår försökte jag gå med i smartingernes klan via min profil. Hur länge dröjer det innan ett medlemskap godkänns?
Egentlig er det klanlederen/borgermesteren i hver klan som har ansvar for å godkjenne nye medlemmer, men RK7000 som er oppført som Smartingenes klanleder er ikke aktiv på forumet for tiden. Derfor har jeg nå godkjent deg som medlem i klanen. :)
Om vinteren skal jeg begynne å løpe naken på fjellet med fakkel midt på natten
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175239|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by shapur on May 8, 2018 19:15:28 GMT 1

shapur Avatar
shapur

0 poster
likerklikk
May 8, 2018 19:15:28 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar
Egentlig er det klanlederen/borgermesteren i hver klan som har ansvar for å godkjenne nye medlemmer, men RK7000 som er oppført som Smartingenes klanleder er ikke aktiv på forumet for tiden. Derfor har jeg nå godkjent deg som medlem i klanen. :)
Tack! Jo jag såg det. Och eftersom vår klanledare tydligen inte varit aktiv sedan i januari,  så hoppades jag att någon kunde göra det i hans ställe... Tack.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175247|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = shapur|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:16:59 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

13,811 poster
3,486 likerklikk
May 8, 2018 19:16:59 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Tack! Jo jag såg det. Och eftersom vår klanledare tydligen inte varit aktiv sedan i januari,  så hoppades jag att någon kunde göra det i hans ställe... Tack.
Ja, ikke sant. Det kunne nok vært en ide for Smartingene å velge en ny og mer aktiv borgermester/klanleder; kanskje du kan lage en tråd om det i klanforumet deres og ta det opp med de andre klanmedlemmene, om du vil?
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175248|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by shapur on May 8, 2018 19:32:26 GMT 1

shapur Avatar
shapur

0 poster
likerklikk
May 8, 2018 19:32:26 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar
Ja, ikke sant. Det kunne nok vært en ide for Smartingene å velge en ny og mer aktiv borgermester/klanleder; kanskje du kan lage en tråd om det i klanforumet deres og ta det opp med de andre klanmedlemmene, om du vil?
Det skulle se ut det. Det första en nybliven medlem gör är att utmana den sittande klanledaren. Nej, inte än i alla fall. Men fortsätter han vara inaktiv kanske ci smartingar blir tvungna att rösta om en ny klanledare.

Men ni kanske kan förtydliga att man kan vända sig till hemsidans administratörer om man vill bli medlem i en klan med inaktiv klanledare, så att man inte står utanför klanen allt för länge av den anledningen...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175265|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = shapur|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:36:20 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

13,811 poster
3,486 likerklikk
May 8, 2018 19:36:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Det skulle se ut det. Det första en nybliven medlem gör är att utmana den sittande klanledaren. Nej, inte än i alla fall. Men fortsätter han vara inaktiv kanske ci smartingar blir tvungna att rösta om en ny klanledare.

Men ni kanske kan förtydliga att man kan vända sig till hemsidans administratörer om man vill bli medlem i en klan med inaktiv klanledare, så att man inte står utanför klanen allt för länge av den anledningen...
Jada, ser den. x)) Men ja.

Det kunne vi nok gjort, men policyen er egentlig at klanlederne selv skal godkjenne nye medlemmer. Problemet er bare at enkelte klaner har inaktive klanledere og det blir veldig dumt med flere måneders ventetid, og da har jeg tatt meg friheten til å gå inn og godkjenne requests for å bli med i klanene. Men helst skulle vi altså sett at klanlederne hadde tatt ansvar for dette selv.
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175270|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Utropstegn on May 26, 2018 20:06:19 GMT 1

Utropstegn Avatar
Utropstegn
Smartingenes klanleder

Medlem siden January 2017
1,094 poster
474 likerklikk
May 26, 2018 20:06:19 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar

er guvernør i Smartingene, kan jo være et alternativ å gi han modmakt.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 177098|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Utropstegn|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by ocelotl on Jul 27, 2018 10:42:57 GMT 1

ocelotl Avatar
ocelotl

0 poster
likerklikk
Jul 27, 2018 10:42:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar
Kan du godkänna mig också som medlem i smartingarnas klan? Deras klanledare har tydligen fortfarande inte blivit aktiv...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 182842|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = ocelotl|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Robsan on Jul 30, 2018 16:05:15 GMT 1

Robsan Avatar
Robsan
Milliardærene

9,822 poster
385 likerklikk
Jul 30, 2018 16:05:15 GMT 1        på mobilversjon       
Den enad klanledaren som har moderateättighter är RK och han är ju inte aktiv längre. Varken nya borgmästaren eller gruvenhet har sådana rättigheter. Det finns alltså ingen som kan lägga in nya medlemmar till genierna nu.

Sist endret: Jul 30, 2018 16:06:10 GMT 1 av Robsan
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183451|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tor Duck on Jul 30, 2018 16:15:25 GMT 1

Tor Duck Avatar
Tor Duck
Hakkespettene

Medlem siden May 2013
7,227 poster
2,075 likerklikk
Jul 30, 2018 16:15:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Robsan Avatar
Den enad klanledaren som har moderateättighter är RK och han är ju inte aktiv längre. Varken nya borgmästaren eller gruvenhet har sådana rättigheter. Det finns alltså ingen som kan lägga in nya medlemmar till genierna nu.

Det skal være i orden nå.
“Nature has cunning ways of finding our weakest spot.” ~ Call Me by Your Name
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183462|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Tor Duck|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by ocelotl on Jul 31, 2018 20:10:27 GMT 1

ocelotl Avatar
ocelotl

0 poster
likerklikk
Jul 31, 2018 20:10:27 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
Robsan Avatar

Jeg fikset det. Er bare jeg som kan forandre på det foresten så tag heller meg.
Kan du lägga till mig i smartingarnas klan då, @smash909 ?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183850|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = ocelotl|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by ocelotl on Jul 31, 2018 22:31:25 GMT 1

ocelotl Avatar
ocelotl

0 poster
likerklikk
Jul 31, 2018 22:31:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
ocelotl Avatar
Det er opp til Trosland å bestemme.
Men han/hon är ju inte aktiv så mycket

smash909 Avatar
Jeg fikset det. Er bare jeg som kan forandre på det foresten så tag heller meg.

Jag trodde du skrev i ditt inlägg att du skulle fixa det? Eller syftade du på något annat?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183907|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = ocelotl|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Winterduck on Aug 1, 2018 8:29:43 GMT 1

Winterduck Avatar
Winterduck
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden July 2018
10,936 poster
1,575 likerklikk
Aug 1, 2018 8:29:43 GMT 1        på mobilversjon       
smash909 Avatar
ocelotl Avatar
Det er opp til Trosland å bestemme.

Trosland har inte varit online på tre veckor/uker... Varför kan inte exempelvis BIH ta det beslutet?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183952|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Winterduck|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>