Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Hvordan melde seg inn i klanene?

Post by Veseticus Primus Rex on Feb 4, 2015 20:44:08 GMT 1

Veseticus Primus Rex Avatar
Veseticus Primus Rex
Hakkespettene
Moderator

Medlem siden May 2013
10,576 poster
3,116 likerklikk

Feb 4, 2015 20:44:08 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Kjære med-alkoholikere!

For å melde deg inn i den klanen du vil, må du enten spørre en moderator, eller gjøre følgende:
Profil - groups - og så velge den klanen du vil ved å trykke på den røde knappen ved din klan!

[:D]
Sist endret: Aug 12, 2021 18:25:30 GMT 1 av Veseticus Primus Rex
//Spesial General Veset – også kjent som en "pompøs snarky kjærring."
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 5432|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Veseticus Primus Rex|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by andebypigen1015 on May 6, 2018 16:55:09 GMT 1

andebypigen1015 Avatar
andebypigen1015
Hakkespettene

Medlem siden May 2018
49 poster
4 likerklikk
May 6, 2018 16:55:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Okay :D
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 174892|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = andebypigen1015|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:08:53 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,988 likerklikk
May 8, 2018 19:08:53 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Igår försökte jag gå med i smartingernes klan via min profil. Hur länge dröjer det innan ett medlemskap godkänns?
Egentlig er det klanlederen/borgermesteren i hver klan som har ansvar for å godkjenne nye medlemmer, men RK7000 som er oppført som Smartingenes klanleder er ikke aktiv på forumet for tiden. Derfor har jeg nå godkjent deg som medlem i klanen. :)
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175239|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:16:59 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,988 likerklikk
May 8, 2018 19:16:59 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Egentlig er det klanlederen/borgermesteren i hver klan som har ansvar for å godkjenne nye medlemmer, men RK7000 som er oppført som Smartingenes klanleder er ikke aktiv på forumet for tiden. Derfor har jeg nå godkjent deg som medlem i klanen. :)
Tack! Jo jag såg det. Och eftersom vår klanledare tydligen inte varit aktiv sedan i januari,  så hoppades jag att någon kunde göra det i hans ställe... Tack.
Ja, ikke sant. Det kunne nok vært en ide for Smartingene å velge en ny og mer aktiv borgermester/klanleder; kanskje du kan lage en tråd om det i klanforumet deres og ta det opp med de andre klanmedlemmene, om du vil?
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175248|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on May 8, 2018 19:36:20 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,988 likerklikk
May 8, 2018 19:36:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
shapur Avatar
Galaniitoluodda Avatar
Ja, ikke sant. Det kunne nok vært en ide for Smartingene å velge en ny og mer aktiv borgermester/klanleder; kanskje du kan lage en tråd om det i klanforumet deres og ta det opp med de andre klanmedlemmene, om du vil?
Det skulle se ut det. Det första en nybliven medlem gör är att utmana den sittande klanledaren. Nej, inte än i alla fall. Men fortsätter han vara inaktiv kanske ci smartingar blir tvungna att rösta om en ny klanledare.

Men ni kanske kan förtydliga att man kan vända sig till hemsidans administratörer om man vill bli medlem i en klan med inaktiv klanledare, så att man inte står utanför klanen allt för länge av den anledningen...
Jada, ser den. x)) Men ja.

Det kunne vi nok gjort, men policyen er egentlig at klanlederne selv skal godkjenne nye medlemmer. Problemet er bare at enkelte klaner har inaktive klanledere og det blir veldig dumt med flere måneders ventetid, og da har jeg tatt meg friheten til å gå inn og godkjenne requests for å bli med i klanene. Men helst skulle vi altså sett at klanlederne hadde tatt ansvar for dette selv.
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 175270|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on May 26, 2018 20:06:19 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
May 26, 2018 20:06:19 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar
Tack! Jo jag såg det. Och eftersom vår klanledare tydligen inte varit aktiv sedan i januari,  så hoppades jag att någon kunde göra det i hans ställe... Tack.
Ja, ikke sant. Det kunne nok vært en ide for Smartingene å velge en ny og mer aktiv borgermester/klanleder; kanskje du kan lage en tråd om det i klanforumet deres og ta det opp med de andre klanmedlemmene, om du vil?

er guvernør i Smartingene, kan jo være et alternativ å gi han modmakt.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 177098|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Jul 27, 2018 10:42:57 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Jul 27, 2018 10:42:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Galaniitoluodda Avatar
shapur Avatar
Igår försökte jag gå med i smartingernes klan via min profil. Hur länge dröjer det innan ett medlemskap godkänns?
Egentlig er det klanlederen/borgermesteren i hver klan som har ansvar for å godkjenne nye medlemmer, men RK7000 som er oppført som Smartingenes klanleder er ikke aktiv på forumet for tiden. Derfor har jeg nå godkjent deg som medlem i klanen. :)
Kan du godkänna mig också som medlem i smartingarnas klan? Deras klanledare har tydligen fortfarande inte blivit aktiv...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 182842|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by robsan on Jul 30, 2018 16:05:15 GMT 1

robsan Avatar
robsan
Milliardærenes klanleder

Silver Tier Patron

Medlem siden February 2015
11,873 poster
668 likerklikk
Jul 30, 2018 16:05:15 GMT 1        på mobilversjon       
Den enad klanledaren som har moderateättighter är RK och han är ju inte aktiv längre. Varken nya borgmästaren eller gruvenhet har sådana rättigheter. Det finns alltså ingen som kan lägga in nya medlemmar till genierna nu.

<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183451|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tor Duck on Jul 30, 2018 16:15:25 GMT 1

Tor Duck Avatar
Tor Duck
Hakkespettene

Medlem siden May 2013
7,349 poster
2,139 likerklikk
Jul 30, 2018 16:15:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
robsan Avatar
Den enad klanledaren som har moderateättighter är RK och han är ju inte aktiv längre. Varken nya borgmästaren eller gruvenhet har sådana rättigheter. Det finns alltså ingen som kan lägga in nya medlemmar till genierna nu.

Det skal være i orden nå.
“Nature has cunning ways of finding our weakest spot.” ~ Call Me by Your Name
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183462|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Tor Duck|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Jul 31, 2018 20:10:27 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Jul 31, 2018 20:10:27 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
robsan Avatar
Den enad klanledaren som har moderateättighter är RK och han är ju inte aktiv längre. Varken nya borgmästaren eller gruvenhet har sådana rättigheter. Det finns alltså ingen som kan lägga in nya medlemmar till genierna nu.

Jeg fikset det. Er bare jeg som kan forandre på det foresten så tag heller meg.
Kan du lägga till mig i smartingarnas klan då, @smash909 ?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183850|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Deleted on Jul 31, 2018 22:31:25 GMT 1

Deleted Avatar
Deleted


Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Jul 31, 2018 22:31:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
ocelotl Avatar
Kan du lägga till mig i smartingarnas klan då, @smash909 ?
Det er opp til Trosland å bestemme.
Men han/hon är ju inte aktiv så mycket

smash909 Avatar
Jeg fikset det. Er bare jeg som kan forandre på det foresten så tag heller meg.



Jag trodde du skrev i ditt inlägg att du skulle fixa det? Eller syftade du på något annat?
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183907|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Deleted|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Aug 1, 2018 11:50:33 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Aug 1, 2018 11:50:33 GMT 1        på skrivebordsversjon       
winterduck Avatar
Aug 1, 2018 8:29:43 GMT 1 @winterduck said:
smash909 Avatar
Det er opp til Trosland å bestemme.
Trosland har inte varit online på tre veckor/uker... Varför kan inte exempelvis BIH ta det beslutet?
Det er også BIH_Pride som tar den beslutningen, i tillegg til Trosland. Vi har lagt han til slik at han kan godta medlemsforespørsler til Smartingene.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 183970|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Mar 26, 2022 14:36:38 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Mar 26, 2022 14:36:38 GMT 1        på skrivebordsversjon       
LETSGODONALD Avatar
Jeg har meldt mig til Billionaires for omkring en måned siden og er stadig ikke kommet med.
Jeg har lagt deg til nå. Vi sliter dessverre med litt inaktive klanledere.

For å få milliardærtema på profilen velg "Milliardærene" som display group på profilinnstillingene:
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 255324|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by LETSGODONALD on Mar 27, 2022 19:45:04 GMT 1

LETSGODONALD Avatar
LETSGODONALD
Milliardærene

Medlem siden March 2022
55 poster
13 likerklikk
Mar 27, 2022 19:45:04 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Tralan Avatar
LETSGODONALD Avatar
Jeg tilmeldte mig Billionaires for omkring en måned siden og har stadig ikke tilmeldt mig.
Jeg har tilføjet dig nu. Desværre kæmper vi med lidt inaktive klanledere.

For at få milliardærtemaet på profilen skal du vælge "Milliardærerne" som visningsgruppe i profilindstillingerne:
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 255342|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = LETSGODONALD|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Apr 1, 2022 10:57:16 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,800 poster
375 likerklikk
Apr 1, 2022 10:57:16 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hvornår man tænker over så er det nok en god idé at har en klanleder som ikke er 100% aktiv, men gerne mindst 50% aktiv på forumet. Hvilket jeg syftar til at klanlederen logger ind på DonaldForum då og då for at tjekke hvilke diskussioner som brugeren kan deltage i, hvad man kan lave for diskussioner på forumet og andet man kan tænke sig når det gælder DonaldForum.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 255359|Tittel = Hvordan melde seg inn i klanene?|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>