Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Meld ditt parti på andetingsvalget!

Post by Tralan on Aug 24, 2020 20:22:41 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk

Aug 24, 2020 20:22:41 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Valgdirektør og visestatsminister har lyst ut nyvalg i forumet. Meld deg på idag!

Andetingsvalget foregår i år 1.-5. september 2020.

Les mer her:

Vilkår for å melde seg på som parti:
  • Du må sende en PM med mandatlisten til @valg innen mandag 31. august klokken 21:59:59, jf. valgloven § 4.

Vilkår for å melde seg på som enkeltkandidat:
  • Du må sende en PM om at du ønsker å stille til @valg innen mandag 31. august klokken 21:59:59, jf. valgloven § 4.

Utover dette er det ingen krav, men for å kunne stemme i valget må du bl.a. ha vært medlem en stund, jf. valgloven § 11 a).

<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249853|Tittel = Meld ditt parti på andetingsvalget!|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Sept 9, 2020 12:12:23 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,800 poster
375 likerklikk
Sept 9, 2020 12:12:23 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Hvad var anledningen til nyvalg på DonaldForum? Pludselig når jeg kommer til Infordopion afdelningen opdager jeg et par trådar om nyvalg som foregik i starten af måneden.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 250115|Tittel = Meld ditt parti på andetingsvalget!|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by robsan on Sept 9, 2020 18:52:28 GMT 1

robsan Avatar
robsan
Milliardærenes klanleder

Silver Tier Patron

Medlem siden February 2015
11,873 poster
668 likerklikk
Sept 9, 2020 18:52:28 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
Hvad var anledningen til nyvalg på DonaldForum? Pludselig når jeg kommer til Infordopion afdelningen opdager jeg et par trådar om nyvalg som foregik i starten af måneden.
Faktum är att det inte var något nyval utan ett helt ordinarie val. Det hålls två andetingsval varje år varav ett hålls runt februari och ett runt augusti. 
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 250121|Tittel = Meld ditt parti på andetingsvalget!|Utgiver = robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>