Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?

Post by Tralan on Aug 19, 2020 21:19:32 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk

Aug 19, 2020 21:19:32 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?

Regjeringen, i samarbeid med crewet, lyser ut en ledig stilling som PR-ansvarlig!

Som PR-ansvarlig for Donaldforum får du ansvaret for å promotere nettsamfunnet vårt via ulike kanaler:

  • Via Facebook
  • Via Instagram
  • Og eventuelt via Twitter og andre sosiale medier
  • Samt via forsiden på Donaldforum selv
  • Samt eventuelle andre kanaler du måtte komme på

Det gjelder å være kreativ og tenke nytt for å verve nye medlemmer, og promotere Donaldforum til nye brukere der ute på den store webben.

Mulighetene er mange. Du vil få tilgang til alle Donaldforums kontoer på sosiale medier, samt tilgang til å poste artikler på forsiden på Donaldforum.



Donaldforums Facebook-side: www.facebook.com/Donaldforum.no/

Donaldforums Instagram-konto: www.instagram.com/donaldforum_no/

En Twitter-konto vil bli opprettet senere.


Antatt lønn
Lønnen antas å ligge på omkring 300 DCK i måneden. Det er ikke mange slike stillinger ledige, og dette er derfor en unik mulighet til å bli rik på DCK.

Kvalifikasjoner
For å bli PR-ansvarlig må du:

  • Være ivrig til å promotere og verve andre

  • Ha kjennskap til sosiale medier

  • Ha en Facebook-konto som kan brukes til administrering av Donaldforums Facebook-side

  • Ha en smarttelefon som kan brukes til posting av nye innlegg på Donaldforums Instagram-konto

Andre detaljer
Arbeidsgiveren er Donaldforums regjering. Merk at siden det straks skal være andetingsvalg, blir det ikke nødvendigvis den sittende regjeringen som utpeker den PR-ansvarlige. Det blir opp til den nye regjeringen etter valget.

Forventet antall timer i uka
Ca. 1-2 timer

Jobbstart:
Etter andetingsvalget

Vi kan tilby:
- God lønn
- Et kunnskapsrikt og givende arbeidsmiljø
- En sentral rolle i videreutviklingen av Donaldforum
- En stilling som fort kan føre til forfremmelse

Søknad
Er dette noe for deg, kan du sende inn en søknad på PM til , der du forteller om dine erfaringer, din motivasjon og din bruk av sosiale medier.



Vennlig hilsen
Crewet i samarbeid med regjeringen
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 249796|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by astar on Apr 23, 2022 8:26:53 GMT 1

astar Avatar
astar


Medlem siden April 2022
14 poster
1 likerklikk
Apr 23, 2022 8:26:53 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Noen sjefer er helt mulige. Hvorfor skal vi tåle sånt? Hver av oss må vite hva som er verdt. Jeg gjorde nylig dette - jeg fortalte min tidligere leder hva jeg synes om han og sluttet. Og så har jeg nettopp bestilt en proff CV gjennom cvmal . Selv ble jeg imponert over hvor vakkert de presenterte meg.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 255401|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = astar|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by donalds on Sept 26, 2022 17:00:38 GMT 1

donalds Avatar
donalds


Medlem siden September 2022
2 poster
0 likerklikk
Sept 26, 2022 17:00:38 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Er du flink til å skrive CV? Merkelig nok er det nettopp på grunn av ham at de først og fremst luker ut jobbkandidater og ikke tar rundt 83%, som ikke skal falle inn i denne prosenten, anbefaler jeg at du fortsetter å lage dine profesjonelle CVer gjennom nettstedet cv-shop.no/
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 255807|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = donalds|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on May 17, 2023 0:00:25 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
May 17, 2023 0:00:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jeg vil
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261783|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on May 17, 2023 0:31:05 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
May 17, 2023 0:31:05 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Sikter du til at du vil overta ansvaret for Facebook-kontoen, Instagram-kontoen, det å skrive forsideartikler eller alt?

Hvis du ønsker ansvar for Facebook-kontoen, må du sende meg en PM med navnet på Facebook-kontoen som skal legges til som administrator.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261785|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on May 17, 2023 0:33:17 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
5,011 poster
645 likerklikk
May 17, 2023 0:33:17 GMT 1        på mobilversjon       
Tralan Avatar
Sikter du til at du vil overta ansvaret for Facebook-kontoen, Instagram-kontoen, det å skrive forsideartikler eller alt?

Hvis du ønsker ansvar for Facebook-kontoen, må du sende meg en PM med navnet på Facebook-kontoen som skal legges til som administrator.

Alt ja
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261786|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on May 17, 2023 13:12:11 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,368 poster
373 likerklikk
May 17, 2023 13:12:11 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jeg stemmer for!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 261808|Tittel = Vil du bli PR-ansvarlig for Donaldforum?|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>