Gala tar over forumet

Post by smash909 on Mar 24, 2019 20:08:02 GMT 1

smash909 Avatar
smash909

Medlem siden January 1970
0 poster
likerklikk
Mar 24, 2019 20:08:02 GMT 1        på mobilversjon       
Fra nå av tar Gala over
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216040|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = smash909|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tobibra-kun on Mar 24, 2019 20:16:25 GMT 1

Tobibra-kun Avatar
Tobibra-kun

Medlem siden February 2015
7,354 poster
930 likerklikk
Mar 24, 2019 20:16:25 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Gratulerer til Gala!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216041|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tobibra-kun|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:17:10 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

13,811 poster
3,486 likerklikk
Mar 24, 2019 20:17:10 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Herved bekrefter jeg at jeg overtar som eier av DonaldForum med umiddelbar virkning, fra søndag 24. mars 2019. Det blir foreløpig ikke gjort noen endringer i administrasjonen. Avtroppende eier @smash909 forblir vanlig administrator.

Overtagelsen skjer grunnet økonomiske årsaker. Jeg har ikke uttrykt ønske om å overta forumet i det siste, men @smash909 tilbydde meg å overta da han mente jeg var best skikket til det. Jeg ønsker å takke avtroppende eier @smash909 for tilliten og ikke minst for sin enorme innsats for forumet de siste årene.

Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
Påtroppende eier av DonaldForum
Om vinteren skal jeg begynne å løpe naken på fjellet med fakkel midt på natten
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216042|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:18:02 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,793 poster
1,159 likerklikk
Mar 24, 2019 20:18:02 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Gratulerer til som ny eier av forumet! Blir spennende å se hvordan dette går.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216043|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:20:09 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,793 poster
1,159 likerklikk
Mar 24, 2019 20:20:09 GMT 1        på skrivebordsversjon       
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216044|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by smash909 on Mar 24, 2019 20:21:52 GMT 1

smash909 Avatar
smash909

0 poster
likerklikk
Mar 24, 2019 20:21:52 GMT 1        på skrivebordsversjon       
The Fighter Andre Avatar
En ting jeg forresten kan foreslå allerede, er at crewet blir flinkere til å sende ut e-post med informasjon når det blir en slik situasjon på forumet som i dag. Trenger ikke å være en komplisert e-post, men bare en liten beskjed der det står hvorfor forumet er stengt og hva som skjer. Jeg trodde først at det hadde skjedd noe uventet som skulle ende hele forumet...
Forumet ble stengt fordi jeg ikke hadde betalt, ante ikke om det på forhånd. Ante ikke noe om det før ku informerte meg.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216045|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = smash909|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:23:17 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

13,811 poster
3,486 likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:17 GMT 1        på skrivebordsversjon       
The Fighter Andre Avatar
Ironisk nok kan man ikke gå inn på admin-panelet på forumet når forumet er nede på denne måten (kun admin-panelet på Forums.net-siden, der kun forumeier har tilgang), og derfor kan man heller ikke sende ut e-post til medlemmene. Nå slipper vi forhåpentligvis å ha noe mer nedetid før vi bytter plattform, før eller senere.
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216046|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by smash909 on Mar 24, 2019 20:23:25 GMT 1

smash909 Avatar
smash909

0 poster
likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:25 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
Herved bekrefter jeg at jeg overtar som eier av DonaldForum med umiddelbar virkning, fra søndag 24. mars 2019. Det blir foreløpig ikke gjort noen endringer i administrasjonen. Avtroppende eier @smash909 forblir vanlig administrator.

Overtagelsen skjer grunnet økonomiske årsaker. Jeg har ikke uttrykt ønske om å overta forumet i det siste, men @smash909 tilbydde meg å overta da han mente jeg var best skikket til det. Jeg ønsker å takke avtroppende eier @smash909 for tilliten og ikke minst for sin enorme innsats for forumet de siste årene.

Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
"forblir vanlig admin"
Vell for øyeblikket er jeg ikke admin i det hele tatt. :O
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216047|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = smash909|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Galaniitoluodda on Mar 24, 2019 20:23:59 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

13,811 poster
3,486 likerklikk
Mar 24, 2019 20:23:59 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
Galaniitoluodda Avatar

Med vennlig hilsen

Galaniitoluodda
"forblir vanlig admin"
Vell for øyeblikket er jeg ikke admin i det hele tatt. :o
Driver og ordner på gruppene. Du er det snart
Smash (2019)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216048|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by The Fighter Andre on Mar 24, 2019 20:31:03 GMT 1

The Fighter Andre Avatar
The Fighter Andre
Hakkespettene
Klanleder

Medlem siden July 2015
5,793 poster
1,159 likerklikk
Mar 24, 2019 20:31:03 GMT 1        på mobilversjon       
Galaniitoluodda Avatar
The Fighter Andre Avatar
Ironisk nok kan man ikke gå inn på admin-panelet på forumet når forumet er nede på denne måten (kun admin-panelet på Forums.net-siden, der kun forumeier har tilgang), og derfor kan man heller ikke sende ut e-post til medlemmene. Nå slipper vi forhåpentligvis å ha noe mer nedetid før vi bytter plattform, før eller senere.

Ja, vet det. Men må gå an å notere ned e-postene og ha de fysisk på papiret.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216049|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = The Fighter Andre|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Lukas on Mar 24, 2019 22:22:33 GMT 1

Lukas Avatar
Lukas
Hakkespettene

Medlem siden August 2018
3,638 poster
624 likerklikk
Mar 24, 2019 22:22:33 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
/.../ "forblir vanlig admin" /.../

Jag tycker du är en ganska ovanlig admin
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216054|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Lukas|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Mar 24, 2019 22:30:16 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
292 poster
63 likerklikk
Mar 24, 2019 22:30:16 GMT 1        på skrivebordsversjon       
smash909 Avatar
The Fighter Andre Avatar
Forumet ble stengt fordi jeg ikke hadde betalt, ante ikke om det på forhånd. Ante ikke noe om det før ku informerte meg.
Jeg mistänkte at det var noget sådant da jeg i efterhånden læste meddelsen (meddelandet) når Donaldforum ikke dukkede op imorse. Så jeg tænkte at jeg kigger ind på hvad det stod i Terms of conditions under 15a. Efterad forstod jeg nok at det har med betalningen at gøre.

Vi får håbes at Donaldforum holder sig kvar på internet så længe som muligt.

Mange tak for informationen om hvad som sket imorse :)
"Busy, busy, doing lots of things" - kan man bliv mere travlt? ^_^
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216055|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Robsan on Mar 24, 2019 22:34:12 GMT 1

Robsan Avatar
Robsan
Milliardærene

9,822 poster
385 likerklikk
Mar 24, 2019 22:34:12 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Jag blev också väldigt förvånad när jag vid flera tillfällen idag såg att endast ett felmeddelande dök upp men misstänkte att det berodde på något sånt här. Det blir säkert bra med Gala som huvudadministratör på forumet. :)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216059|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Robsan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralalala on Mar 24, 2019 23:50:11 GMT 1

Tralalala Avatar
Tralalala
Milliardærenes klanleder
Moderator

3,961 poster
1,066 likerklikk
Mar 24, 2019 23:50:11 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Først og fremst vil jeg ønske Galaniitoluodda til lykke med jobben. Vi har mye å gjøre, mye å utvikle og fremtiden ligger foran oss. Vi kan få til mye spennende på Donaldforum.

Galaniitoluodda er en av de mer erfarne blant oss, og jeg tror og håper at mange vil føle seg trygg med han i rollen som øverste administrator. Jeg tenker det var på tide å slippe nye krefter til, og utnevnelsen av Galaniitoluodda lover absolutt godt for Donaldforums fremtid.

Jeg ønsker å gratulere Galaniitoluodda og håper vi kan få til mye i hans ledertid.

---
Nå skal det vel å merke sies at Galaniitoluodda ikke er myndig enda, men han blir det snart.

Når det gjelder nedetiden, så begynte jeg også å lure. Men jeg tenkte nok at det var for sen betaling som var årsaken. Forumet har vært nede før også av den grunn når Veset var eier av forumet.
La lyset alltid skinne på din vei,
i din evige søken

<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216085|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = Tralalala|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by shapur on Mar 25, 2019 7:52:48 GMT 1

shapur Avatar
shapur

0 poster
likerklikk
Mar 25, 2019 7:52:48 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Grattis  och lycka till!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 216102|Tittel = Gala tar over forumet|Utgiver = shapur|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>