Er du ny på siden? Lag deg en bruker her for å lese i forumet. Les mer om forumet her.


Offisiell beklagelse fra crewet, med mer

Post by Galaniitoluodda on Mar 23, 2018 1:09:40 GMT 1

Galaniitoluodda Avatar
Galaniitoluodda
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
15,008 poster
3,991 likerklikk

Mar 23, 2018 1:09:40 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Følgende er en offisiell beklagelse fra hele crewet. Nederst i innlegget finner dere en personlig melding til brukerne skrevet av meg selv personlig.

Offisiell beklagelse fra crewet

I kveld skjedde det noe veldig galt. En rapportering fra en bruker ble delt på Rabb.it, der brukeren som rapporterte også ble baksnakket.

Vi erkjenner at dette selvfølgelig ikke burde skjedd. Vi har blitt enig om å gi vedkommende administrator som delte informasjonen en sterk advarsel, og skjerpe inn reglene, for å hindre at dette skjer igjen. Det vil også muligens bli aktuelt å nedgradere administratoren til moderator eller design-ansvarlig.

Men gjort er gjort, og det kan ikke gjøres om. Vi ber derfor om at folk tilgir dette, og vi ønsker gjerne at folk fortsatt skal kunne rapportere poster uten å være bekymret for å bli hengt ut.

Innholdet i selve rapporteringen er en annen sak, og det går vi ikke nærmere innpå her.

Om delingen bryter med reglene er nok mer et tolkningsspørsmål. Noen mener det bryter med reglene, andre mener det ikke gjør det. Vi vil uansett se alvorlig på situasjonen uavhengig av hva reglene sier, og vi vil også tilføye en paragraf i reglene som presiserer at deling av rapporteringer ikke er greit.

Beklager, i sær til . Vi beklager dypt det som skjedde. Vi håper at dette er en god unnskyldning og ønsker en god kveld videre.

Med vennlig hilsen
Forumledelsen på Donaldforum








Mine ord til brukerne av

Først og fremst ønsker jeg å beklage det som har skjedd. Jeg ser at det er høyst uheldig at Lizz-saken og dette kommer så tett innpå hverandre og har forståelse for at deres tillit til meg som administrator har blitt svekket den siste tiden.

Til mitt forsvar ønsker jeg å si at jeg helt ærlig mener at jeg ikke har brutt reglene. Det står klart og tydelig at crewmedlemmer ikke er taushetsplikt med mindre det er snakk om personlige forhold eller andre ting som av spesielle grunner ikke passer seg å skrive offentlig. Om man ser på innholdet i den aktuelle rapporteringen vil jeg mene at dette ikke var et slikt tilfelle. Det er derimot viktig å presisere at det jeg skriver nå handler bare om hvorvidt jeg har brutt reglene. Om reglene er gode/passende eller om dette var en smart ting å gjøre uansett hva reglene sier, er en helt annen sak.

Etter ønske fra enkelte i crewet samt ikke minst på grunn av mine egne vurderinger har jeg foreløpig bestemt meg for å ikke trekke meg. Dersom det viser seg at det selv etter denne beklagelsen er bred enighet om at jeg har gått for langt og bør trekke meg, vil jeg helt klart ta hensyn til dette og vurdere saken på nytt. Jeg kan derimot allerede nå si svært sikkert at jeg ikke kommer til å gi meg som teknisk utvikler og designer på forumet. Dette er oppgaver jeg kan fortsette å jobbe med selv hvis jeg skulle nedgradert av crewet eller trekke meg selv som administrator.

Jeg ønsker å takke @myggen og alle dere andre medlemmer som har tatt opp denne saken i forumet og vist sitt engasjement for et rettferdig og hyggelig samfunn her på DonaldForum. Det er alltid gledelig å se hvor mye brukerne bryr seg om dette forumet.

Sist, men ikke minst ønsker jeg også å beklage til for denne uheldige hendelsen. Jeg håper at du har forståelse for at jeg ikke har noe personlig imot deg og at denne episoden rett og slett var en dårlig avgjørelse av meg som jeg gjorde på impuls.

Galaniitoluodda
I want a family dynamic where we yell at each other all day and throw chairs
(2020)


<ref>{{Referanse Dofo|Post = 172569|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = Galaniitoluodda|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by Tralan on Mar 23, 2018 1:11:57 GMT 1

Tralan Avatar
Tralan
Milliardærene
Administrator

Medlem siden February 2015
7,167 poster
1,667 likerklikk
Mar 23, 2018 1:11:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Bekrefter.
Merk at det er delingen av rapporteringen som beklages og ikke det som bemerkes i rapporteringen.
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 172571|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = Tralan|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by BIH_Pride on Mar 26, 2018 19:13:23 GMT 1

BIH_Pride Avatar
BIH_Pride
Smartingene

Medlem siden February 2015
10,348 poster
2,036 likerklikk
Mar 26, 2018 19:13:23 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Beklagelse godtatt ;)
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 173053|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = BIH_Pride|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Jan 15, 2024 23:26:19 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,156 poster
442 likerklikk
Jan 15, 2024 23:26:19 GMT 1        på mobilversjon       
Jeg synes dere også burde komme med en offisiell beklagelse over at m-a-t sensureres til dop på et barneforum!!!!! Ikke ok Storkonge

Hva slags dop konsumerer du egentlig i slottet ditt
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 274014|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Jan 16, 2024 11:43:27 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,332 poster
369 likerklikk
Jan 16, 2024 11:43:27 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenFisk Avatar
Jeg synes dere også burde komme med en offisiell beklagelse over at m-a-t sensureres til dop på et barneforum!!!!! Ikke ok Storkonge

Hva slags dop konsumerer du egentlig i slottet ditt
også b00ster der bliver til vodka!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 274018|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenFisk on Jan 16, 2024 11:46:57 GMT 1

NyfikenFisk Avatar
NyfikenFisk


Medlem siden October 2020
3,156 poster
442 likerklikk
Jan 16, 2024 11:46:57 GMT 1        på mobilversjon       
superhansen Avatar
NyfikenFisk Avatar
Jeg synes dere også burde komme med en offisiell beklagelse over at m-a-t sensureres til dop på et barneforum!!!!! Ikke ok Storkonge

Hva slags dop konsumerer du egentlig i slottet ditt
også b00ster der bliver til vodka!

ja veldig ugreit!!!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 274019|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = NyfikenFisk|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by NyfikenMussePigg on Jan 16, 2024 13:03:20 GMT 1

NyfikenMussePigg Avatar
NyfikenMussePigg
Hakkespettene

Medlem siden November 2017
3,800 poster
375 likerklikk
Jan 16, 2024 13:03:20 GMT 1        på skrivebordsversjon       
superhansen Avatar
NyfikenFisk Avatar
Jeg synes dere også burde komme med en offisiell beklagelse over at m-a-t sensureres til dop på et barneforum!!!!! Ikke ok Storkonge

Hva slags dop konsumerer du egentlig i slottet ditt
også b00ster der bliver til vodka!
Hva? Bliver b-o-o-s-t-e-r til vodka? Hahaha XD
hansen drikker vodka - det lytter lidt sjovt, ik?

jeg har begyndt at drikke vodka XD
ikke.
›› Hvis du tror at du kan lave en eller anden kriminel gerning uden at nogen ved om det, så tror du forkert ‹‹
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 274022|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = NyfikenMussePigg|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by joachimramlau on Mar 13, 2024 15:50:57 GMT 1

joachimramlau Avatar
joachimramlau
Milliardærene

Medlem siden May 2018
3,829 poster
332 likerklikk
Mar 13, 2024 15:50:57 GMT 1        på skrivebordsversjon       
NyfikenMussePigg Avatar
superhansen Avatar
også b00ster der bliver til vodka!
Hva? Bliver b-o-o-s-t-e-r til vodka? Hahaha XD
hansen drikker vodka - det lytter lidt sjovt, ik?

jeg har begyndt at drikke vodka XD
ikke.
hvordan bliver b00ster til vodka
R.I.P Andeby
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 275760|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = joachimramlau|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by supermann on Apr 2, 2024 23:37:44 GMT 1

supermann Avatar
supermann
Regjeringen Superparty
Supermann

Medlem siden December 2022
4,999 poster
640 likerklikk
Apr 2, 2024 23:37:44 GMT 1        på mobilversjon       
Jeg tilgir dere
💍married💍 to hansen🩷
💕family💕
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276460|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = supermann|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>

Post by superhansen on Apr 5, 2024 21:03:14 GMT 1

superhansen Avatar
superhansen
Professorene

Medlem siden January 2023
2,332 poster
369 likerklikk
Apr 5, 2024 21:03:14 GMT 1        på skrivebordsversjon       
Nogen må snart få dette problem ordnet!!!!!
<ref>{{Referanse Dofo|Post = 276521|Tittel = Offisiell beklagelse fra crewet, med mer|Utgiver = superhansen|Utgitt = {{Dato|DD|MM|YYYY}} |Besøkt = {{Dato|{{subst:CURRENTDAY2}}|{{subst:CURRENTMONTH}}|{{subst:CURRENTYEAR}}}}}}</ref>